zaterdag 12 november 2011

Hey, Door mijn aankoop van een Iphone 4S verkoop ik graag mijn Iphone 4. Deze is steeds met de grootste zorg behandeld en is nooit gebruikt geweest zonder een screenprotector ( zowel voor als achterkant ). Ook heeft er altijd een bumper rondom gezeten! Hij is dus zo goed als nieuw !Komt met alles wat je bij de aankoop van een Iphone krijgt, doos, oortjes ( nooit gebruikt ),....Ik heb er onlangs nogmaar een nieuwe screenprotector op gedaan alsook een nieuwe bumper!Komt uiteraard met aankoopfactuur ( aankoopdatum 22/07/2010 ). Nieuwprijs was 740¤ ( is de 32GB ). Is geupdate naar versie 5.0. Sluiten  Contacteer de verkoper Je naam Je e-mail Je telefoonnummer (optioneel) Je bod € (optioneel) Tekst Verstuur mij een kopievan deze reactie Contacteer de verkoper Toon alle zoekertjes van Wesley Vanheste Wesley Vanheste: Je zoekertje beheren Zoekertje doorsturen: Je naam E-mail van vriend Bericht (optioneel) Wachten Deel dit zoekertje Facebook Twitter Misbruik melden Zoekertjesnummer: 60652920 Zoekertje bewaren Sluiten   Wat is er mis met dit zoekertje?

Zoekertje bewaard in Favorieten Laatst bekeken zoekertjesGerelateerde zoekertjes HTC Legend Phantom Black 180 € Samsung Star White- In werkeli... Nieuwe nokia X2 white met gara... 65 € Samsung 45 € Ik zoek: Mini iphone Zakelijk adverteren

©kapaza.be Voorwaarden Copyright Blog Sitemap Helpdesk var keyword = "kapaza/telefonie"; keyword = keyword.toLowerCase().replace(/-/g, "").substring(0, 24) ; metriwebTag ("kapaza", keyword, "nl"); Pixel('http://stats1x1.kapaza.be', 'vi', '2', '8', '', '4080', '', 'new_click', 'nl');
meer info


Geen opmerkingen: