zondag 13 november 2011

Het toestel werkt perfect en het scherm is volledig krasvrij aangezien, altijd met screenprotector gebruikt, dus GEEN krassen op scherm!! Hij verkeert in zeer goede staat en werkt zeer perfect. Ik heb er altijd zeer goede zorg voor gedragen. Origineel simlockvrij (Belgisch toestel). Krasvrij: heeft altijd beschermhoes gedragen Ik verkoop hem omwille van aankoop iphone 4S. inclusief: doosje, oortjes, oplader Voor meer info, contacteer mij!! Nieuw heeft hij mij 650 euro gekost maar hij mag weg voor 450¤ !!! GSM/ 0489 85 79 36 Sluiten  Contacteer de verkoper Je naam Je e-mail Je telefoonnummer (optioneel) Je bod € (optioneel) Tekst Verstuur mij een kopievan deze reactie Contacteer de verkoper Toon alle zoekertjes van bahar bahar: Je zoekertje beheren Zoekertje doorsturen: Je naam E-mail van vriend Bericht (optioneel) Wachten Deel dit zoekertje Facebook Twitter Misbruik melden Zoekertjesnummer: 60685200 Zoekertje bewaren Sluiten   Wat is er mis met dit zoekertje?

Zoekertje bewaard in Favorieten Laatst bekeken zoekertjesGerelateerde zoekertjes NOKIA E5 white 150 € IPhone 3 G 18G 230 € Samsung Corby TXT 85 € Nokia E6 Azerty Zwart 275 € Sony Ericsson Vivaz Pro 140 € Zakelijk adverteren

©kapaza.be Voorwaarden Copyright Blog Sitemap Helpdesk var keyword = "kapaza/telefonie"; keyword = keyword.toLowerCase().replace(/-/g, "").substring(0, 24) ; metriwebTag ("kapaza", keyword, "nl"); Pixel('http://stats1x1.kapaza.be', 'vi', '2', '8', '', '4080', '', 'new_click', 'nl');
meer info


Geen opmerkingen: