donderdag 31 oktober 2013

Met deze back cover maakt u uw iPhone krasvrij en weer als nieuw!U kunt deze achterkantjes gemakkelijk zelf installeren. Heeft u toch wat extra instructies nodig, laat dat dan even weten.Heeft u het nodige gereedschap niet? Kijk dan onder kopje "extra's".______________>> Levering: >>=============Vandaag besteld = vandaag verzonden!Ophalen kan, maar ook eventuele verzending kost slechts ¤1.Uw pakje wordt verzonden met Europa Priority van PostNL.Gemiddeld ontvangt u het dan na 1 tot 3 dagen na verzending.Andere typen verzending zijn ook beschikbaar op aanvraag.______________>> Betaling: >>=============Betalen kan simpel en veilig met PayPal of per overschrijving.Bij afhalen contant betalen kan uiteraard ook gewoon.Wilt u op een andere manier betalen, die hier niet genoemd is?Mail of bel dan even, want misschien is het wel mogelijk.______________>> Bestellen? >>=============Heeft u interesse of wilt u meer info? Neem gerust contact met mij op en zie wat ik voor u kan doen._____________>> Extra's: >>============*Front & back screen protector set voor iPhone 4/4S ==> ¤1*Metalen stylus touchpen speciaal voor iPhone / iPad ==> ¤1*Laad, data & synckabel van 1 meter voor iPhone/iPad ==> ¤2*Universele generieke USB muurstekker 'wall-charger' ==> ¤2*iPhone opening toolset met al het nodige gereedschap ==> ¤2*Goede en goedkope oortjes voor Apple iPhone iPad iPod ==> ¤2______________>> Extra info: >>=============Mijn gebruikersnaam, taalgebruik en verzendmethode doen u wellicht al vermoeden dat ik geen Belg ben, en dat is ook zo.Gedurende het academisch jaar ben ik meestal in Antwerpen, maar ik ben een Nederlandse student en daarom verblijf ik in de vakanties en sommige andere momenten in Nederland.Om heel het jaar door veilig en vertrouwd te kunnen handelen raad ik u aan om bij enige twijfel met PayPal te betalen.Want met hun Kopersbescherming bent u hoe dan ook verzekerd van een geslaagde en plezante transactie! Sluiten  Contacteer Daan van Holland Je naam Je e-mail Je reactie Beste Daan van Holland, Je telefoonnummer (optioneel) Je bod (optioneel) € Verstuur mij een kopie van deze reactie Door het versturen van dit bericht gaat u akkoord met ons privacybeleid. Contacteer de verkoper Daan van Holland: Verstuur een email 0031-xxx... Toon het nummer Wachten Opties Bekijk de 3 zoekertjes van DvH Electronics Zoekertje naar een vriend sturen Voeg toe aan mijn favorieten Zoekertje bewaard in Favorieten Deel op Facebook Printen Misbruik melden  Voor de verkoper: Wijzig, verwijder of plaats omhoog Zoekertjesnummer: 78647828 Wat is er mis met dit zoekertje? Sluiten

Stuur dit zoekertje door Sluiten Je naam E-mail van vriend Bericht (optioneel) if (typeof getAdLinkAdTag=='function') getAdLinkAdTag('300x250'); Onload('himedia_show_ad_frame', false, ['adview_ad_block', ['adview_imu', 'adview_textlink']]) ;

©kapaza.be Voorwaarden Veilig handelen Copyright Privacy Sitemap Helpdesk Pers

Bekijk de mobiele website

var cim_code = "si_kapaza/cl/telefonie/telefonie_accessoires"; var sp_e0 = { "s":"kapaza", "cp": cim_code, "lang":"NL", "url": document.location.href } spring.c(sp_e0); Pixel('http://stats1x1.kapaza.be', 'vi', '99', '1', '', '4082', '', 'new_click', 'nl');
meer info


Geen opmerkingen: